۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان:

راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه‌برون نیازمند همراهی بین دستگاه‌ها است

راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه‌برون نیازمند همراهی بین دستگاه‌ها است

گرگان-دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان گفت: برای راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون باید اختلافات بین دستگاه ها کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر یوسفی ظهر پنجشنبه در هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: برای شتاب در ایجاد زیرساخت‌ها و راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون باید اختلافات بین دستگاه‌ها کنار گذاشته شود. اکنون برای راه اندازی این منطقه تجاری استان با مشکل زیرساختی مواجه است و سرمایه گذار نمی‌تواند ورود کند.

وی افزود: برای راه اندازی هرچه سریع‌تر منطقه آزاد اینچه برون اتاق بازرگانی تمام توان خود را به کار گرفته و آماده همکاری با دستگاه‌ها است.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: طی آمارهای اعلام شده استان گلستان در سال‌های اخیر جز استان‌هایی بود که با افزایش صادرات مواجه بوده و این افزایش صادرات با همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه گلستان در حوزه‌هایی چون تولید و تجارت از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: اکنون بخش‌هایی چون کشاورزی، صنعت و گردشگری استان نیازمند حمایت جدی است تا بتواند رشد بیشتری به همراه داشته باشد.

یوسفی اظهار کرد: گندم جز محصولات با ارزش کشاورزی در استان گلستان محسوب می‌شود که تأخیر مطالبات این قشر باعث می‌شود تا نارضایتی‌هایی به وجود آید که خواستار حمایت دولت از این بخش هستیم.

کد خبر 6267322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha